مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

تلگرام، پهپاد دشمن در آسمان مجازی ایران...!

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

اعلام ورود یک پیام رسان قدرتمند و رایگان و به همراه آن، تبلیغاتی پر هیاهو، با تمرکز بر دو فاکتور دروغین سرعت و امنیت بالا، کاربران ایرانی را مهیّج و در مدت زمان کوتاهی با کسب آمار ۱۵ میلیون نفری، در رتبه دوم کاربران تلگرام قرار داد. این هواپیمای کاغذی در آسمان آبی، میلیون ها نفر در سر تا سر جهان را، با خود همراه کرد و به عنوان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها، در دنیای مجازی معرفی شد.

هجوم کاربران ایرانی به تلگرام، حکایت از اطمینان و آرامش خاطر آنان به این نرم افزار تازه وارد داشت. اما دیری نگذشت که درج مطالبی در سایت دانا، نقاب از چهره به ظاهر امن و آرام آن کنار زد.  معرفی ماهیت واقعی این پهپاد خطرناک که در پشت هواپیمای کاغذی، با پوشش روسی _ آلمانی وارد میدان رقابت شد، مشخص کرد که این نرم افزارِجنگ افزار، به خونخوارترین و رذل ترین اقوام تاریخ بشر تعلق دارد .


ٔ با بررسی مستندات ارائه شده، در سایت وزارت اطلاعات و همچنین مقالات سایت دانا در خصوص ماهیت صهیونیستی تلگرام و با ظاهر شدن ردپای عناصر ضد انقلاب ایرانی در این بین، می توان دریافت که همه این جریانات و حتی ظهور این نرم افزار، نشان از یک برنامه ریزی دقیق، با سرمایه گذاری عظیم، به منظور سلطه بر فضای مجازیِ همه کشورها، به خصوص جاسوسی و تسلط بیشتر بر ایران، توسط این شیطان صفتان عالم دارد.

سایت رسمی وزارت اطلاعات در تاریخ ۹۱/۸/۳۰ با انتشار مطلبی به تشریح و بررسی پروژه ۲میلیارد دلاری، فوق سری و امنیتی، با عنوان «نگاهی به ساخت بزرگترین مرکز جاسوسی الکترونیکی جهان در یوتای آمریکا» پرداخت. در بخشی از مطلب مذکور آمده است؛ این "مرکز داده "جدید التأسیس که سال قبل با تلاش از جانب " بنیاد پیشگام الکترونیک"(EFF) بوجود آمد،به عنوان مرکز نظارت بر شبکه‌های اجتماعی(UDC) ، فعالیت خواهد کرد.

در جایی دیگر، سایت« میشیبل» یعنی خبرگزاری مرجع حوزه فن آوری اطلاعات که زیر نظرعده ای از متخصصین یهودی اداره می شود، ضمن توضیح کامل به شخصیت مؤسس تلگرام می پردازد و اذعان می دارد؛ که ساخت نرم افزار تلگرام کاملا مورد تایید «بنیادپیشگام الکترونیک (EFF)» می باشد، بنیادی که از آن در سند وزارت اطلاعات، به عنوان پایه گذار مرکز کنترل شبکه های مجازی یعنی مرکز جاسوسی الکترونیکی یوتای آمریکا (UDC) نام برده شده است.


با وجود آشکار شدن چهره واقعی تلگرام و افشا شدن راز حمایت سرویس های تروریستی-صهیونیستی از این لانه جاسوسی، هنوز بسیاری از کاربران ایرانی، که از وایبر و واتس اپ به تلگرام نقل مکان کردند، بدلیل بی توجهی دستگاههای امنیتی، یا از صهیونیستی بودن آن بی اطلاعند و یا این واقعیت را باور ندارند. متاسفانه در این میان، برخی از اقشار مذهبی و حزب اللهی، که از صهیونیستی بودن آن اطلاع یافته اند، با بهره گیری از جمله  «استفاده از ابزار دشمن علیه دشمن»، سود رسانی به صهیونیسم را توجیه کرده و خود را در میدان رزم تصور می کنند، غافل از اینکه این دشمن قسم خورده بابت این بازی نابرابر، بسیار خشنود و خرسند است و با احاطه کامل و اِشراف اطلاعاتی دقیق بر این شبکه ها، آن ها را زیر سیطره ی خود دارد و از طرفی با دریافت سود کلان اقتصادی و اطلاعاتی، چنان تقویت می شود که با قدرت هرچه تمام تر در زمین تحت تسلط خود، حریف را مغلوب خواهد کرد.

واقعیت اینجاست که پیام رسان تلگرام که در ابتدا با ظاهری نجیب، جای پای خود را محکم کرد، در خلأ نبود یک برنامه ملی _ایرانی قابل، چنان دلهای ایرانیان را ربود که حتی علیرغم آشکار شدن ماهیت صهیونیستی آن بسیاری از اقشار متدین و حزب اللهی، یارای دل کندن از آن را ندارند و حتی بسیاری برای سرپوش گذاشتن و توجیه این مسئله با ارائه مطالب و مقالات غیر مستند،  در رد صهیونیستی بودن آن تلاش می کنند. بسیاری از خبر گزاری های متعهد و انقلابی از جمله باشگاه خبرنگاران جوان و سایت رجا نیوز و بسیاری از مراکز و اشخاص موثر، با علم به حرمت سودرسانی به صهیونیست و به جای مطالبه از دولت و مسئولین به منظور حضور غیر قانونی نرم افزارهای صهیونیستی در فضای مجازی کشور و جایگزینی و تقویت نرم افزار ملی، با استفاده و تبلیغ این نرم افزارِ جنگ افزار، عملا به فعالیت آنها مشروعیت بخشیده و از طرفی به این قوم کودک کش، غیر مستقیم خدمت رسانی می کنند. [۱]

 نرم افزار تلگرام که تاثیرات مخربش روز به روز نمایان تر می شود، با ساخت و انتشار استیکرهایی که در نسخه های جدید خود ارائه داد، زمینه گسترش و نشر تصاویر و مفاهیم بی پروای جنسی و ضد اخلاقی را که آزادانه فرهنگ و اخلاق و حیا را نشانه گرفته است، فراهم کرد. پیامد استیکرهای ضد اخلاقی هنوز خاتمه نیافته بود که پدیده ربات های تلگرامی وارد میدان شد. ربات هایی که اگرچه در ظاهر کارکردهای مثبتی مثل نشر سریع اخبار و اطلاعات داشته اند، اما در واقع با انتشار سریع  فیلم ها و تصاویر و مطالب خصوصی و یا ضد اخلاقی در بین گروه ها، آسیب جدی به خصوص بر قشر کم سن و سال و جوان حاضر در این عرصه  که بیشترین درصد کاربران فضای مجازی ایران را تشکیل می دهند وارد کرد. متاسفانه بی توجهی و غفلت مدیران و دولتمردان مسئول در این زمینه روز به روز بر قربانیان این قتلگاه فرهنگی اضافه می کند. 

در خلال این جریانات واعظی وزیر ارتباطات، دست به دامان مدیران صهیونیستی تلگرام شد و از آنان استمداد طلبید و پس از دریافت پاسخ از مدیران تلگرام مبنی بر عذر خواهی و پیگیری جریان استیکرها، در مصاحبه ای اذعان داشت: «در پاسخ آنان عنوان کردم که در صورت تکرار موضوع، این نهاد ممانعتی از فعالیت تلگرام در ایران ندارد و تلگرام در ایران مسدود نخواهد شد». 

جای بسی تعجب و تاسف است که جناب وزیر صهیونیست ها را به ادامه جاسوسی در این مرز و بوم اطمینان بخشیده و آنها را از نگرانی در آوردند و تاسف افزون تر آنکه، کار گروه مصادیق مجرمانه و پلیس فتا و سایر ارگان ها و دستگاه های امنیتی در برابر این همه اهمال دولتمردان و نفوذ دشمن سکوت کرده و خود را به تغافل زده اند .

دردآور آنجاست که شاهدیم برخی کشورها از جمله چین که به هیچ عنوان موقعیت خاص و حساس سیاسی واستراتیژیک ایران را ندارند، این جاسوسکده همیشه همراه را فیلتر و رسما اعلام کردند :« تلگرام ابزاری ضد دولت، برای مکالمات رمزنگاری شده بین فعالین حقوق بشر است» .

این در حالیست که مخابرات رمز و کدهای رمزنگاری شده جزء حساس ترین موضوعات امنیت سایبری به حساب می آید .


 

در اینجا، از دولتمردان ایران باید پرسید؛ چگونه است امنیت ایران در نگاه شما از امنیت چین در دید دولتمردانش کمتر و بی ارزش تر است ؟!


با ظهور و گسترش بی اخلاقی در شبکه های اجتماعی و نارضایتی بسیاری از اقشار مردم، بدلیل آسیب جدی بر سلامت خانواده، خصوصا قشر جوان و نو جوان، دولت ، مجبور به انجام اقداماتی شد و وزارت ارتباطات با مطرح کردن فیلترینگ هوشمند، تلاش کرد بر این جریان سرپوش گذارد. ادعایی که از سوی جمعی از متخصصین دانشکده برق و الکترونیک دانشگاه های تهران و امیر کبیر، به دلیل ماهیت خاص و رمز گذاری شده این شبکه ها رد شد و آن را خلاف واقع دانستند. 

 متاسفانه دولت با پیشنهاد این طرح، سعی در مسکوت گذاشتن بحث فیلتر نرم افزارهای صهیونیستی از سوی قوه قضاییه دارد و به عبارت بهتر به گونه ای دستگاه قضا را به بازی گرفته است. 

جای بسی تعجب است که چرا دستگاه قضا در برابر بی تفاوتی و سهل اندیشی عده ای در دولت، اقدام عاجلی انجام نمی دهد و خطر بزرگ حضور این جاسوسکده ها و فحشاخانه های همیشه همراه را با دید اغماض می نگرد؟! 

جناب آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در مهر ماه ۹۳ در سخنان هوشیارانه ای در خصوص کنترل فضای مجازی فرمودند : اعتماد به جوانان با هوشیار بودن و بستن راه‌های خطر و نفوذ دشمنان به فضاهای امن خانه‌ها منافاتی ندارد. حفره‌های امنیتی و امکانات جاسوسی از طریق همین ارتباطات اینترنتی و تلفن همراه با امنیت ملی ما ارتباط وثیق دارد.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه «سیم خاردار کشیدن اطراف یک باتلاق» معنایش بی‌اعتمادی به مردم و جوانان نیست، گفت: اگر می‌گوییم که جوانان ما مورد اعتمادند و خودشان به خوبی همه چیز را می‌فهمند پس با این استدلال چرا با مواد مخدر مقابله می‌کنیم؟ با چنین استدلالی باید پخش و استفاده از مواد مخدر را نیز آزاد بگذاریم!

خدا را شاکریم که ایشان با بصیرت کامل به این نکته پی بردند، اما سؤال اینجاست که چرا پس از گذشت این همه مدت، هنوز از طرف قوه قضاییه اقدام مؤثری صورت نپذیرفته ؟

 قرار است چه زمانی اطراف این باتلاق، که میلیونها نفر از جوانان ما، در حال فرو رفتن در آن هستند، سیم خاردار کشیده شود؟!


چرا دستگاه قضا در برابر بی قانونی دولت و بی توجهی به حکم فیلتر برخی نرم افزار صهیونیستی که حکم آن از سوی قوه قضاییه صادر شد، منفعلانه عمل کرده و با قاطعیت برخورد نمی کند ؟


مطالبه ما از ریاست محترم قوه قضاییه که همواره جدیت و تعهد و تقوی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، این است که ایشان شخصا به این مورد امنیتی رسیدگی و با اقدام عاجل راه نفوذ بیشتر دشمن بر این مرز و بوم را سد کنند و تنها راه رهایی از بند نرم افزارهای صهیونیستی که همان مسدود سازی است، اجرایی کنند.

 ما همچنان چشم به راه شبکه ملی اطلاعات و برنامه های ایرانی موفق، که خواست مؤکد رهبر فرزانه انقلاب است، با پیگیری و جدیت ریاست محترم قوه قضاییه هستیم .

به امید رهایی کشور از وجود سهل اندیشان بی تفاوت ...


امام خامنه ای در مورد خطر سهل اندیشان در سخنان اخیر خود در مهر ماه ۹۴ می فرمایند :

«بعضی بی خیالند، هر چه پیش بیاید برایشان اهمیّتی ندارد، مصالح کشور از بین برود، منافع ملی نابود بشود، ما با آنها کار نداریم .اما بعضی بی خیال نیستند، سهل اندیشند، عمق مسایل را نمی فهمند. مشکل کنونی کشور متأسّفانه به‌خاطر وجود آدمهای بعضاً بی‌خیال و بعضاً سهل‌اندیش است،‌ که البتّه معدودند، اقلّیّتند، امّا فعّالند، می نویسند، می گویند، تکرار می کنند! دشمن هم به اینها کمک می کند.

 امروز یک فصل مهمّی از فعّالیّت دشمنان جمهوری اسلامی -که البتّه ما از آنها اطّلاع داریم ، همین است که محاسبات مسئولین را تغییر بدهند و افکار مردم را دست‌کاری بکنند و اینها را در ذهن جوان های ما جا بیندازند  آماج اصلی هم جوان ها هستند؛ در چنین وضعیّتی، جوان های کشور خیلی باید بیدار باشند». 


_______________________________________________

۱]به منظور کسب اطلاع، از چگونگی درآمد اقتصادی

 نرم افزارهای صهیونیستی رایگان، مقاله مبارزه با سنگ یا سکه را، در همین وبلاگ مطالعه بفرمایید .   motalebegar.blog.ir/1393/12/07


  • .... رفیعا

تلگرام ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی