مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

**مطالبه گری کلیدی برای قفل های دولتمردان**

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ق.ظ


 با بررسی دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پیرامون لزوم نقدپذیری مسئولین و تقویت روحیه مطالبه گری در مردم، مشخص می شود که از جانب ایشان، اصرار جدی بر نقد سازنده و مطالبه دلسوزانه، از مدیران اجرایی کشور در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وجود دارد. - امام خمینی می فرمایند: 

«در جمهوری اسلامی همه باید با انتقادها و طرح اشکالات راه را برای سعادت جامعه باز کنند. البته انتقادها غیر از برخورد خطی و جناحی است»   (صحیفه نور) - 


مقام معظم رهبری نیز می فرمایند:

 «از نظر من هیچ کس مصونیت آهنین ندارد همه در مقابل قانون و مسئولیت های خودشان پاسخگو هستند و باید جواب دهند.» 

همیشه این ملت نیاز دارد به اینکه مسئولان او پاسخگوی مسئولیت های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسش و مطالبه گری در مردم وجود داشته باشد.»

 یکی از مسائلی که این روزها مسئولین و دولتمردان باید پاسخگوی جدی آن باشند بی توجهی به وضعیت نابسامان فضاهای مجازی کشور و شبکه های ضداجتماعی صهیونیستی است که در ایران آزادانه فعالند.

 `با استناد و به سخنان بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری در همین راستا مطالباتی از مسئولین مطرح می شود:

- طبق مصوبات قانون مجازات اسلامی در مورد جرائمی مثل جاسوسی، مجازات های جدی در نظر گرفته شده است .(بند 501- 502- 510) .

با توجه به اینکه به اثبات رسیده برخی از این نرم افزارهای صهیونیستی، جاسوسکده های همیشه همراه هستند ولی همچنان آزادانه و بدون مشکل و مانع در فضای مجازی کشورمان فعالیت دارند. 

به عنوان مثال وایبر نرم افزاری صهیونیستی است و قوانین آن اجازه بهره برداری نامحدود از خصوصی ترین اطلاعات کاربران را می دهد.

 این اپلیکیشن در برخی کشورها که از موقعیت حساس و استراتژیک ایران برخوردار نیستند بطور کلی فیلتر شده ولی در ایران آزادانه و بدون مانع، مشغول فعالیت است تا حدیکه ایران مقام اول کاربران وایبر را به خود اختصاص  داده و بیش از 11درصد از کاربران و ایبر ایرانی هستند.

 در مورد اینستاگرام واتس آپ نیز باید گفت: زاکر برگ و فیس بوک صهیونیستی اش، امروز مالک واتس آپ هستند .!!!!

در سال 2012  فیس بوک، اینستاگرام را خریداری کرده ولی این اپلیکیشن را بصورت مستقل از فیس بوک هدایت می کند .

 افشای اسناد محرمانه توسط ادوارد اسنودن پیمانکار اسبق سازمان امنیت ملی آمریکا که در حال حاضر به روسیه پناهنده شده، درباره جاسوسی های گسترده این سازمان نشان می دهد که آمریکا در دنیا بیش از همه از ایران جاسوسی کرده و تنها در یک ماه 14 میلیارد پیام اینترنتی از ایران جمع آوری و 7/1 میلیارد تلفن را در ایران شنود کرده است.

 این نزدیک به 15% کل اطلاعات جمع آوری شده در اینترنت و در تمام دنیاست.

 با کمال تأسف باید گفت دولتمردان با علم به این افشاگری ها و سیاست های سرویسهای جاسوسی تروریستی  کشورهای آمریکا و اسرائیل، نه تنها تلاش جدی برای رهائی از نفوذ این شبکه های صهیونیستی نداشته اند، بلکه با تصویب قوانین دست و پاگیر و مالیات های سنگین، برای متخصصان داخلی سنگ اندازی کرده و قدم گذاشتن در این مسیر را دشوار کرده اند.

 این در حالیست که پیام رسان موبایلی، مانند وایبر و  واتس آپ نیاز به پرداخت هیچ گونه مالیاتی ندارند و بدون محدودیت مشغول فعالیت و کسب درآمد و برداشت از سرمایه های این مرز و بوم هستند.!!!  

بد نیست که مسئولین محترم توجه داشته باشند که در سال های اخیر کاربران ایرانی در فضای مجازی رشدی قارچ گونه داشته اند و به شدت به شبکه های اجتماعی علاقه نشان داده اند بصورتی که محققان مرکز( Annen berg وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا )... از این هجوم و فعالیت چشمگیر در حیرتند.

 با توجه به این حجم گسترده کاربران و همچنین اهمیت این موضوع باید گفت متاسفانه به هیچ عنوان حمایتی از حقوق حقه شهروندان  ایرانی در این شبکه ها صورت نگرفته و حریم خصوصی آنان بطور جدی و گسترده توسط شرکت های بیگانه نقض و هیچ راهی برای پیگیری قانونی این ماجرا وجود ندارد.

 آیا وقت آن نرسیده که دولتمردان، این سخن مقام معظم رهبری را باور کنند (که وقتی در مقابل دشمن دچار غفلت شدید و به او اعتماد کردید دشمن فرصت می کند مقاصد خود را در کشور پیگیری کند).؟؟؟!

 و اینجاست که مسئولین محترم شورای عالی مجازی زیر سوالند که آیا دچار غفلت نشدند؟؟؟؟!!!!! تا این دشمن قسم خورده که در کنگره خود رسماً 45 میلیون دلار برای مبارزه اینترنتی با جمهوری اسلامی ایران اختصاص داده به راحتی و بدون داشتن مجوز مشغول فعالیت و تخلیه اطلاعات و جاسوسی از مردمان این سرزمین باشد؟

 چه زمانی قرار است بحث فیلترینگ این اپلیکیشن ها بطور جدی در دستور کار قرار گیرد؟؟؟ 

حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود می فرمایند: 

«نقشه آن است که جوانان را از فرهنگ و ادب و ارزش های خود منحرف کنند و به سوی شرق

 و غرب بکشانند و دولتمردان را از بین آنها انتخاب کرده و سرنوشت کشور و حکومت را به دست آنها بدهند تا بوسیله آنها هر چه خواستند انجام دهند.  

مسئولین و  دولتمردان!!!!!!

 آیا وقت آن نرسیده که سرمایه ها و فرزندان این آب و خاک را که در گرداب این ناتوی فرهنگی در فضاهای مجازی دست و پا می زنند امدادی برسانید؟؟؟!!!! 

خوبست که به این مهم بیشتر توجه کنید که این بار جنگ، جنگ فرهنگی است و پایه های اصلی اعتقادات را نشانه رفته... و قویترین سلاح این ناتوی فرهنگی اینترنت است!!!   

پس دریابید ندای رهبر را که فرمود:

 (فضاهای مجازی به اندازه همه انقلاب اسلامی اهمیت دارد)



نظرات  (۳)

سلام.
متن خیلی قوی بود.
دمتون گرم.
سلام و خدا قوت؛ طیب الله انفسکم؛ خدایا دلهاو وجدانهای خفته را بلطف و کرم خودت بیدار کن
  • عمار رهبری
  • سلام خدا قوت
    مسئولین رو باید بهوش کرد که بفهمند مسئله چقدر مهم است

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی