مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر




یا ایهاالذین امنوا خذوا حذرکم فانفروا ثبات اوانفروا جمیعا

«ای کسانیکه ایمان آورده اید، با کمال دقت مراقب دشمن باشید ، مبادا غافلگیر شده و از  ناحیه آنها خطری به شما برسد .»


_«رهبر معظم انقلاب همواره متذکر وجود دشمن بوده و می فرمایند درمیدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید ، چه ببرید و چه ببازید به نفع اوست» .

سوال اینجاست که آیا مسولین و دولتمردان محترم ،زمین طراحی شده دشمن را توهم می پندارند ،... یا وجود او را فارغ ازمرز های جغرافیایی در پستوی خانه های خود نیز حس کرده اند ؟؟؟!!!

متاسفانه امروز بخاطر توهم انگاری و غفلت برخی دولتمردان ، دشمن قسم خورده از طریق سرویسهای جاسوسی صهیونیستی بوسیله شبکه های ضد اجتماعی خود ،مشغول تخلیه اطلاعات شهروندان ایرانی ، در فضای مجازی است و  این یک واقعیت تلخ حقیقی است!!!!

اینجاست که ضرورت محدود سازی ..و کنترل این برنامه ها نمایان شده و جای خالی شورای عالی مجازی مهجور مانده ، بیش از پیش خودنمایی می کند .

البته قابل ذکر است رییس قوه قضاییه که خود یکی از اعضای شورای عالی مجازیست به این امر مهم توجه نموده و در این خصوص می گوید : 

( اینترنت و تلفن همراه و فنا‌وریها ی مرتبط با آن فرصتهای بسیار مهمی  برای محققان  پدید می آورد  ،ولی در عین حال فر صتی مغتنم  برای دشمنان نیز خواهد بود .وی با اشاره به اینکه سیم خاردار کشیدن دور باتلاق معنایش  بی اعتمادی به مردم و جوانها نیست می گوید : اگر می گوییم که جوانان ما، مورد اعتمادند وخودشان بخوبی همه چیز را می فهمند ،پس با این استدلال چرابا مواد مخدر مقابله می کنیم ؟ بااین استدلال باید پخش مواد مخدر را  آزاد بگذاریم  !!!! )

خوشبختانه این معضل از سوی  قوه قضاییه درک شده و نتیجه آن صدور دستور فیلترینگ شبکه های اجتماعی بوده است.

اما در مقابل عدم تمکین دولت  از اجرای این دستور ، چالش جدیدی در روند اجرای این حکم ، ایجاد شده است ، که برای باز کردن این گره به فشار مضاعف به دولت به منظور  عقب نشینی از مواضع غیر قانونی خود نیاز است .

علیرغم اینکه قوه قضاییه و دادستان کل کشور در راستای محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در برابر سرویسهای جاسوسی صهیونیستی و حفظ اطلاعات مسولین به این مهم توجه نموده اند ،بعضا صداهای ناکوک از  این دستگاه به گوش می رسد ،که این مسئله نیز در روند اجرایی شدن حکم  ، اختلال ایجاد خواهد کرد .

باتوجه به اینکه احکام دیوان عدالت اداری به عنوان یک مرجع قضایی لازم الاجرا بوده و سرپیچی از اجرای آن محکومیت قضایی در بر  داشته و متخلفین احکام ، ۵ تا ۶ سال انفصال از خدمت خواهند داشت .....،

دولتمردان قانون مدار باید پاسخگوی این سوال باشند ، دولتی که خود از اجرای قانون  طفره  می رود ،چطور می خواهد با تدبیر برای ملتش امید ایجاد کند ؟؟؟!!!!

چگونه است که برخی از وزرا و دولتمردان از این سرویسهای جاسوسی حتی با وجود فیلتر شدن استفاده می کنند ؟؟؟!!!

آیا استفاده از فیلتر شکن منع قانونی ندارد  ؟؟؟!!!!

چرا کمسیون امنیت ملی و دستگاههای امنیتی در برابر این غفلت ها سکوت کرده اند ؟؟؟!!!!

چرا کمسیون فرهنگی و اقتصادی مجلس هیچ واکنشی در قبال این بی توجهی نداشته و به وظایف ذاتی خود که همان دفاع از حقوق نظام و ملت و قانون اساسی است عمل نمی کند،  مگر نمایندگان ، حافظ حقوق ملت در خانه ملت نیستند ؟؟؟!!!!!

وزارت ارتباطات که رسما با عدم اجرای حکم دچار نقض قانون شده.... و  وزارت ارشاد نیز با عملکرد های اخیرش در حوزه فرهنگ ، بیشتر اشاعه دهنده منکرات است تا فرهنگ اسلامی !!!!!

اما چرا وزارت اطلاعات که همیشه و همه جا پاسدار و نگهبان حریم این مرز و بوم  بوده در برابر مسولینی که با استفاده از این ابزار صهیونیستی ، چه دانسته و یا  ندانسته، ضد امنیت ملی عمل کرده و اطلاعات محرمانه نظام  را دودستی پیشکش دشمنان قسم خورده خود می کنند اقدام موثری صورت نمی دهد .؟؟؟؟

با نگاهی گذرا به نظرات مسئولین دولتی ، انتظامی و سایرنهادهای امنیتی می بینیم  همگی به حفظ و نظارت شبکه های اجتماعی و پالایش محتوای آنها تاکید دارند !!!!و مدعی هستند که ساز و کارهای امنیتی در فضای مجازی وجود دارد و مسدود سازی  در کشور بر مبنای قانون صورت می پذیرد !!!

اما پرسش اینجاست که آیا از نظر فنی راهی برای حذف محتوای مجرمانه این نرم افزارها  وجود دارد ؟؟؟؟!!!

و اگر مسئولین امنیتی مدعی وجود امنیت در فضاهای مجازی هستند آیا به اسناد اسنودن نظر ی افکنده اند...که چگونه سازمانهای جاسوسی صهیونیستی ، آمریکایی در این مدت به سرقت اطلاعات شهروندان ایرانی از طریق شبکه های مجازی مشغول بوده اند ؟؟؟!!!!

آیا این نشان دهنده وجود  امنیت در فضای مجازی کشور است؟؟؟؟؟!!!!

از مهمترین مراکزی که شاید می توانست در معرفی واقعی این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی ، چه به مردم و چه به مسئولان موثر واقع شود سازمان صدا و سیما ست .

این سازمان می تواند از چند جهت موثر باشد یکی از جهت تبیین فضاهای مجازی سازگار با اسلام و  فرهنگ ملی و بومی مردم ایران و از جهتی در معرفی شبکه های ضد اجتماعی و سرویس های جاسوسی  تروربستی پنهان شده در پشت آنها ، که می تواند با ساخت مستند و فیلم و گزارش های خبری و پخش برنامه های زنده از شبکه های سراسری ایفای نقش کند .اما متاسفانه تا کنون این نقش و تاثیر آن نیز مغفول مانده ....!!!!!

""مقام معظم رهبری در بیانات خود می فرمایند :

برای مقابله اصولی و برنامه ریزی شده با این تهاجم دشمن لازم است مدیریت متمرکز و هدایت کننده ای در امور فرهنگی بوجود آید..... و در ادامه می فر مایند : 

در تهاجم معنوی و تهاجم فرهنگی و تهاجم نرم شما دشمن را مقابل چشمانتان نمی بینید پس هوشیاری بیشتری لازم است ....""


مسئولین و دو لتمردان !!!!!!

این هشدار جدیست .....

    که فضای مجاری به یکی از معبرهای اصلی تهاجم فرهنگی بدل شده .....

                    

                        وضعیت قرمز است ....آیا در این خط آماده باش هستید؟؟؟ !!!!!........


نظرات  (۳)

احسنتم؛ ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم. ..
سلام علیکم
ان شا الله در راهتون ثابت قدم بمانید
التماس دعا
احسنت 
با آرزوی موفقیت 
قطعا موضوع مهم و قابل تاملیست اما برخلاف شما وضعیت را قرمز نمیدانم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی