مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

توجه توجه ..اعلام خطر ...

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ
توجه توجه!!! علامتی که هم اکنون می شنوید اعلام خطر یا وضعیت قرمز است و معنا و مفهوم آن این است که حمله هوایی دشمن قطعیست.

این عبارات دلهره آور و آشنای فضای رسانه ای دهه شصتِ ایران بود که به دنبال آن اصواتی درد آور در فضای شهر می پیچید.
صدای مهیب شکسته شدن دیوار صوتی توسط هواپیماهای جنگنده و گاهی شنیده شدن صدای انفجار سهمگین و آژیر ماشین های اورژانس که برای انتقال مصدومین و یا جان باخته گان، خود را به صحنه می رساندند و در نهایت صدای ناله و شیون مردمی که قربانیانشان را با چشمانی اشک بار بدرقه می کردند.
دیدن تصاویر شهدا و پیکرهای آغشته به خون کودکان و زنان بی دفاع، در ویرانه ی شهرها، خواب آرام را از چشمان مردم می ربود و لحظه به لحظه آتش خشم و نفرت نسبت به این دشمن جنایتکار متجاوز، در دل های مردم شعله ور می شد.
سالها گذشت و همه این صداها در هیاهوی زندگی مدرن امروزی به فراموشی سپرده شد. جنگ سخت گذشت و همه این دردها و مشقت ها خاطره ای شد در لابه لای صفحات کتاب دفاع مقدس.
اما امروز...
امروز جنگ مدرن و کشتار با ابزاری نوظهور، رنگ و بویی دیگر دارد. جنگ نرمی که در آن دشمن وحشی خونخوار، باظاهری مهربان و صلح طلب با نرم افزارهای اغواگرش ملت را با خواست و تمنای خودشان به مسلخ می برد.
امروز به جای هواپیماهای پر سر و صدا و رعب آور جنگی، هواپیماهای کاغذی و سفید، (تلگرام) بر فراز آسمان آبی شهرهایمان آرام و نرم به پرواز در آمده و مردم با آغوشی گشوده  آن ها را تا پستوی خانه ها و خلوت گاه های خود مهمان می کنند. 
اما مگر این ابزار، ادوات مدرن همان خصم قسم خورده دیروز نیست که در سردشت، پاوه و حلبچه ...هزاران زن و کودک بی دفاع را قتل عام کرد؟!

جنگ نرم امروز، قتل عام افکار و اندیشه هاست، کشتاری بدون خونریزی که این بار همان جانیان خونخوار، به جای بهره گیری  از توپ و تانک و مسلسل ، با ابزار مسحورکننده و جذاب خود، با ذبح تفکر دینی و تغییر سبک‌زندگی، جسم خاکی مردم را به خدمت گرفتند. در این عرصه نابرابر، دود و خون و گلوله، جای خود را به بزم وشادی و رقص و طرب داد و قربانیان آن مصداق بارز کلام امیرالمومنین ( ع) شدند که فرمودند : «... و ذلک میتُ الاحیاءِ» (نهج البلاغة: خطبه ی 87)؛ و اوست مرده ای در میان زندگان....
و چه خالیست جای غیور مردان مدافع این آب و خاک در عرصه  فضای مجازی !!!
کجایند سرداران قرارگاه فرهنگی کشور ( شورای عالی انقلاب فرهنگی)...
کجایند پاسداران غیور و مدافع این مرز و بوم(اطلاعات سپاه)
کجایند سربازان و حافظان جان و ناموس این ملت (وزارت اطلاعات)
کجایند حارثان امنیت (شورای عالی امنیت ملی )
کجایند متولیان و  فرماندهان اصلی فضای مجازی (شورای عالی مجازی)...
دریغا  که در این جنگ ناجوانمردانه دشمن از معبر فضای مجازی شبیخون زده و هزاران هزار افسوس که پرچم سفید تسلیم با دست های پنهان نفوذ از سوی برخی متولیان امر بالا رفته...
اما دشمن همچنان در حال قتل عام است و وضعیت همچنان قرمز ...



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی