مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

مطالبه گر

آیا دولتمردان بیدارند ؟؟؟!!!!!

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ


«محمدرسول الله الذین معه اشدا علی الکفار رحما بینهم »

قرآن کریم  دائما متذکر است که پیامبر ص... و مومنان در برابر کفارشدت و صلابت به خرج می دهند و هرگز در مقابل کسانیکه به مرزهای عقیدتی مسلمانان تعرض کنند ،نرمی نشان نخواهند داد .

رهبر معظم انقلاب به پشتوانه دین مبین اسلام،   با اقتدار و با صلابت میفرمایند :

"به صراحت اعلام می کنیم با استکبار و نظام سلطه و تسلط چندکشور بر جهان مخالفیم و نخواهیم گذاشت این  چند دولت با سرنوشت دنیا بازی کنند " .

ایشان در خصوص رفتار شناسی آمریکا و سلطه گران صهیونیست میفرمایند :

«رفتار آنها مانند شیطان است .چرا که همواره تلاش دارند با تهدید و تطمیع و بویژه با وعده هایی که هیچگاه به آنهاعمل نمی کنند ، کشورهای دیگر را مرعوب و تحت سلطه در آورند و دستگاه محاسباتی انسانها را از کار بیاندازند . خطای در محاسبه خطری بزرگ است که باعث میشود اراده و توانایی انسان در جهت تصمیم اشتباهی که اتخاذ می کند عملا به هدر رود .

ایشان مراقبت در این زمینه را برای مسولان حساس تر و ضروری تر دانستند .

با نگرشی به وضعیت فعلی فضاهای مجازی ایران باید گفت ظاهرا برخی دولتمردان در پروژه تطمیع دشمن مغلوب شده و در دستگاه محاسباتشان اختلالاتی پدید آمده.... و آنچنان که باید متوجه این امر مهم نبوده اند .!!!

به عنوان مثال می توان از فیس بوک به عنوان ابزاری که برای تطمیع مردم جهان بخصوص جوانان ،بمنظور رسیدن به اهداف خاص از سوی قدرتهای سلطه گر طراحی شده نام برد ....، که نه تنها از طرف مسئولین تدبیری برای مقابله با فعالیت این شبکه های صهیونیستی اندیشیده نشده است ،بلکه از طرف برخی از آنها  مورد لطف و توجه قرار می گیرد ، که جای بسی تاسف و  تعجب است !!!!!

هر روز گزارشهایی از عملکرد جاسوسکده های صهیونیستی به گوش می رسد ...اخباری که حاکی از سبک جدید جاسوسی مجازیست ...!!!

( صهیونیست ها با ایجاد کمپین های مجازی در وهله اول وارد رایانه های کاربران فیس بوک شده و در مرحله بعد از بین آنها سعی در جذب و پرورش انواع جاسوس ها برای خود دارند  ).

متاسفانه تطمیع دشمن ، از طریق بالا بردن جذابیت این اپلیکیشن ها وهجوم جوانان ایرانی در عرصه فضاهای مجازی و از طرف دیگر سو استفاده دشمن صهیونیستی با اهداف جاسوسی ،  خطری جدی برای سیستم امنیتی جمهوری اسلامیست ..و بنظر می رسد که سازمان امنیت ایران نباید به جاسوسکده های همیشه همراه ، بیش از این اجازه دهد آشکارا در حریم خصوصی شهروندان ایرانی ، مقاصد پلید خود را پیگیری کنند ..

 .این روزها  دشمن به موازات « تطمیع »ورنگ و لعاب بخشیدن به برنامه های مجازی ، با انجام عملیات روانی دیگر یعنی  «تحقیر » ،  سعی در تضعیف روحیه مسلمانان و قوی نشان دادن چهره پلید آمریکایی ،صهیو نیستی دارد .

 از کشیدن کاریکاتور پیامبر اسلام ص... گرفته تا ساخت فیلم ها وبازیهای کامپیوتری و برنامه هایی که هدف آن تحقیر مسلمانان است .

اغلب شبکه ها و کمپانی های فیلمسازی صهیونیستی  مسلمانان را افرادی متعصب نشان می دهند ، که تعادل ندارندو نمی توانند احساسات مذهبی مخالف را تحمل کنند .

در بسیاری از بازیهای کامپیوتری شاهدیم که چگونه نام الله و مساجد و شخصیت ها ی مذهبی و دینی مسلمانان مورد توهین و تحقیر قرار میگیرد .

نشان دادن چهره تروریستی از مسلمانان به یک امر معمول بدل گشته ....!!!!

استاد  و خبرنگار رادیو و تلویزیون در دانشگاه ایلینویز جنوبی ،«جک جی شاهین » در بررسی دقیقش از برنامه های تولید شده علیه اعراب مسلمان که توسط کمپانی های آمریکایی ساخته شده می نویسد :

از بین برنامه های ساخته شده و تعداد زیادی مصاحبه مجریان و تهیه کنندگان و نویسندگان ،  تحقیقاتش را انجام داده و نتیجه گیری می کند ...سرگرم کننده ترین و پر بیننده ترین کمدی و نمایشنامه ،مستند ،اخبار و برنامه های ورزشی و کودک‌...

.در حاشیه آنها هر از گاهی تصاویر تحریف شده و تحقیر آمیزی از اعراب مسلمان پخش کرده است ..   در بسیاری از برنامه های تولیدی هالیوود میتوان مسلمانان عرب مضحکی را یافت که به افراد حمله می کنند .

متاسفانه بخاطر نشان دادن چهره زشت و کریه از مسلمانان حتی در  بازیهای رایانه ای پیوس شاهد تیتر خبرهایی همچون حملات و حتی کتک زدن مسلمانان از طرف مهاجمان نژاد پرست  در آمریکا هستیم .

صهیونستهای آمریکایی ،اسراییلی ، با در دست داشتن ابزارهای تبلیغاتی سعی در نشان دادن چهره ایی از مسلمانان دارند  که باعث رواج این دشمنی و تحت تاثیر قرار گرفتن میلیونها بیننده زود باور در سراسر جهان شود .

«تهدید »... یکی دیگر از راهکارهای دشمنان برای تکمیل پروژه نابودی مسلمین  بوده است.

تهدید بمنظور ترساندن و اقدام فیزیکی علیه مسلمانی است که سر سپرده نیستند . دشمنان اسلام و ایران تا کنون با انجام  ترورها و جنگها و اعمال خشونتها و تحریم ها سعی در عملی کردن مقاصد و نقشه های شوم خود داشته و دارند ....اما در عصر حاضر با رشد تکنولوژی تهدیدها  شکل مدرن بخود گرفته و در قالب جنگ نرم و یا حملات سایبری و یا قطع اینترنت و ....رخ می نمایاند .

 از دیگر عملکردهایی که نشانگر عجز دشمنان بوده و هست «حذف» موثرین   می باشد ...دشمن صهیونیستی که تاب و تحمل افراد موثر را ندارد...برای جلوگیری از تاثیر افراد و یا سایتها و هر عنصر موثری که از جانب او احساس خطر کند  ... بلافاصله اقدام به حذف خواهد کرد  ...

اگر چه این شیوه از ضعف دشمن ناشی میشود ، ولی علامت هشدار برای کسانیست که گمان می کنند موثرند و در گروهها و برنامه ها و اپلیکیشن های صهیونیستی مثل واتس آپ و وایبر و فیس بوک و اینستاگرام....   ...به خیال خود همچنان به فعالیتهای  مذهبی و به ظاهر ضد صهیونیستی مشغولند .......!!!!!!

با توجه به آخرین حربه دشمن یعنی« حذف » موثرین... و بدنبال آن حذف سایتها و افراد  موثر در فضای مجازی که نمونه های متعددی را شاهد بوده ایم...

آیا  عاشقان مبارزه با صهیونیست  و دولتمردان و فعالان در فضای مجازی   تاکنون از خود پرسیده ا ند که اگر موثرند و در خدمت صهیونیستها نیستند..... 

 پس چرا تا کنون  از جانب دشمن حذف نشده اند  ؟؟؟؟!!!

چرا  مسیولین و دو لتمردان ما در برابر دشمن بیدار ، که هر روز با طرح و نقشه جدید وارد میدان میشود تا این اندازه خوشبینانه برخورد میکنند .؟؟؟!!!!

آیا دولتمردان می دانند که دولت آمریکا به دستور شخص رییس جمهورش پس حمله سایبری به این کشور چه اقدامی انجام داد ؟؟؟؟........( بلافاصله آژانس امنیت ملی آمریکا که نهاد اطلاعاتی وزارت دفاع بشمار می رود فرماندهی تدارکات برای مقابله با جنگ سایبری را به عهده گرفت و بیش از ۵/۷میلیارد دلار در سال و با استخدام ۳۸  هزار کارمند «  یعنی بیش از مجموعه کارکنان سیا و اف بی آی » اقدام به موضع دفاعی کرد و اعلام کرد جنگ سایبری  به معنی جنگ نظامی تلقی خواهد شد..!!!!!!

سوال ما از دولتمردان این است که شما چه اقدامی در برابر این شبیخون  فرهنگی و جنگ اینترنتی  که از طرف دشمن صهیونیستی علیه هویت فرهنگی و مذهبی و حریم شهروندان ایرانی صورت گرفته و این جنگ از طرف دشمن  رسما اعلام شده.... انجام داده اید ؟؟؟!!!!

آژیر خطر جنگ اینترنتی برای هوشیا ی مردم و مسیولین چه زمانی به صدا در خواهد آمد ؟؟؟!!!

تا کنون کدام لایحه و قانون موثر در این خصوص در مجلس بررسی و تصویب شده ؟؟؟!!!

چرا پس از گذشت سه سال از حکم مقام معظم رهبری در مورد شورای عالی مجازی هنوز این سازمان فعال نیست و چرا شبکه ملی اطلاعات راه انداری نمی شود ؟؟؟!!!

حضور پر رنگ و فعال برخی از علما و بزرگان و دولتمردان در صفحات اینستاگرام و فیس بوک ثمره غفلت و کم کاری در اطلاع رسانی  کدام سازمان و نهاد است ؟؟؟!!!

بنیانگذار انقلاب امام خمینی فرمودند: 

« نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان و جهانخواران تا کی و کجا ما را تحمل می کنند ...تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند .

به یقین آنان مرزی جز عدول از همه ارزشهای معنوی والهی مان نمیشناسند .و به گفته قرآن هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی دارند ،مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند ..

چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیستها در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی ما را لکه دار نمایند».

                                                                      .(..صحیفه نور جلد ۱۲)

رهبر معظم انقلاب همواره کید دشمن را متذکر شده و می فرمایند :

« غفلت ما برای دشمن فرصت آفرین است ...کید دشمن را هرگز از نظر دور مدارید .. که درس علی علیه السلام به ما اینست  :

«« من نام لم ینه عنه »..

اگر کسی بخوابد باید بداند که دشمنش نخوابیده است .....

   این واقعیتی است که 

               دشمن بیدار بیدار است .... 

 امام علی علیه السلام می فرمایند :

        هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود.

          عالیجنابان..... دولتمردان....  آیا بیدارید ؟؟؟؟ !!!

نظرات  (۵)

جزاکم الله خیرا...
واقعا عالی بود
احسنت   دم شما مهدوی
سلام تحلیل بسیار زیبا و قشنگی بود و از یک زاویه خاصی به موضوع پرداختید .اینکه دشمن کار میکنه شکی در اون نیست و داره از این فضا استفاده میکنه. پیشرفته ترین گووشی ها و تبلت ها و .. با نازلترین قیمت وارد ایران میشه در حالی که حتی یک دارو رو هم تحریم می کنند یقینا دشمن دنبال استفاده خودش هست . کلیات موضوع بسیار خوب تبیین شد. ای کاش راه کارهای عملی و منطقی هم ارایه میشد
احسنت
خیلی عالی بود
دقیقا حرف های جناب فواد را تایید میکنم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی